omgbiebz

Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Kapitel 12 " Sing "

Av CEMT Bieber - 16 januari 2013 17:09

 

Alex var borta! Var i helvette är hon???

 Justin sptang iväg mot strandstugorna och jag stannade kvar med Jessica och såg över stranden...kunde inte se henne någonstans. 

 - Vart kan hon ha tagit vägen? frågade Jessica och ställde sig upp.

  - Jag vet inte...vet du varför hon stack? frågade jag och hon ryckte på axlarna.

- I don't have a clue, sa hon och såg lite oroligt på allt folk omkring oss. Solen lyste fortfarande stekhett på oss...Alex kanske hade gått hem på grund av värmen. Att sitta på stranden var inte riktigt hennes grej...hon var säkert hemma och åkte skateboard eller spelade Call of duty vid det här laget. Hon kanske sade till oss men vi inte hörde? 

 Justin kom inte tillbaka från stugan...vad höll honom kvar???

Jessica tänkte visst samma tanke för hon började springa mot stugan. Jag hängde efter och han precis ikapp henne innan hon öppnade dörren och klev in.

 Stugan verkade ganska gammal...men jag hann inte tänka så mycket på själva stugan...allt jag såg var hur Justin och Alex stod med armarna om varandra i mitten av rummet. Vad...i...helvette???

 - Vart har du varit? Vi blev jätteoroliga! utbrast jag och de ryckte till och släppte varandra.

  - Förlåt...men jag...jag kunde inte stå ut med värmen så jag gick hit, sa hon lite irriterat och jag suckade.

- Du kunde ha sagt till!

  - Jag gjorde det men ni hörde visst inte!!!

  - Okej sluta bråka nu! Alex är oskadd! Vi kan väl gå hem eller nåt? Jag orkar inte vara här mer! sa Jessica irriterat och blängde på Alex?

 - Ja...jag orkar inte heller vara här mer..., muttrade jag och gick ut från huset. De andra följde efter.

 Vi tog våra saker och hoppade in i bilen. Justin satte sig i passagerarsätet och tjejerna satte sig i baksätet.

Jag startade bilen och radion startade. Justin flinade lite när en av hans låtar hördes i högtalarna.

 


 Jag såg i backspegeln att Jessica mimade med texten och hörde hur Justin började sjunga med. Jessica slutade mima och började sjunga hon med. Hon hade alltid haft en bra sångröst, så det lät inte illa. Deras röster passade med varandra. 

 Jag himlade med ögonen åt dem och backade ut på vägen. Alex började också sjunga, också hon hade en bra sångröst. Det var lite skumt...alla mina vänner kunde sjunga...

 Justin knuffade till mig och ville att jag skulle hänga med. Deras sång var inte längre låg...de sjöng högt.

- Jag måste koncentrera mig på vägen, sa jag och skrattade åt dem när de började dansa.

  Vi var inte sura längre...fast jag kunde inte riktigt släppa att Justin kallade min syrra för söt som en karramell och sedan hitta honom och Alex med armarna om varandra...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Det blev ganska kort va??? Men jag tycker att det räcker!!! :)

  Jag hoppas att ni gillar vår novell om kära Justin!!! 

Kommentera är ni gulliga!!!


 Kram på er!!!

   //CEMT

 
 
Ingen bild

My

17 januari 2013 09:11

Kommer nästa kapitel snart? :)

CEMT Bieber

17 januari 2013 20:22

Jag tror att det är Ebbas eller Mollys tur, jag ska tjata på dom att skriva, haha! //Cecilia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards