omgbiebz

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Kapitel 32 "Broken in two"

Av CEMT Bieber - 1 maj 2013 16:45

Jessica


Åh, äntlgien hade läkarna skutat göra en massa saker med mig. Det avr väldigt utmattande! Nu låg jag bara här, oförmögen att röra mig. Kände mig välidgt ensam... Undrar varför ingen är här? - Äh, alla bryr väl sig bara om Alex... Men ska jag vara ärlig så undrade jag ocks¨å hur det var med henne.

Jag hörde hur dörren öppnades, och sedan en röst som sade att jag låg i koma, men kommer att vakna – Vadå, jag var ju vaken redan! - och jag fick också höra att jag har några brutna ben, läskigt. Oekj, det är kanske inte så konstigt efter att ha blivit på körd av en lastbil.

Det högg till i hjärtat när jag hörde Justins röst, och ännu värre var det av att han frågade efter Alex. Vi som hade haft det så bra! Varför, hur kunde han göra något sådant mot mig?! Just när jag hade börjat lita på killar igen... Eller, inte på vilken kille som helst, men på Justin i alla fall, och ahn var ju en kille. Hur ska jag någonsin kuna lita på en kille igen?!

När läkaren svarade fick jag dock annat att tänka på, hela jag frös till. Vilka var de dåliga nyheterna? Jag tycker vi hade tillräckligt av dåliga nyheter redan. Usch, hopps inte det avr något jätte dåligt!

Efter det tror jag att läkaren gick ut, och när Justin och Chaz, åh Chaz!, började prata visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Ville inte bara ligga där utan att kunna göra eller säga nånting, och mina känslor för Justin var så delade. En del av mig älskade honom, ville ge honom en kram och säga att inte oroa sig, att jag inte kommer dö, att han inte ska känna sig skyldig. Medan en annan del av mig var rasande arg och sårad, tyckte det avr rätt åt honom att han hade dåligt samvete, och bara ville springa bort från honom. Därför var det jätte svårt för mig att höra medan Justin och Chaz började bråka för min skull, jag blev så rörd för att Chaz försvarade mgi och brydde sig så mycket om mig att han blev arg på sin bästa vän för att han hade sårat mig och (nästan) kysst Alex, samtidigt som jag inte visste om jag skulle tycka synd om Justin eller tycka att det var rätt åt honom. De skrek åt varandra som aldrig förr, jag tror faktiskt att de aldrig bråkat förut, och det lät som om de till och med slogs! SNÄLLA SLUTA! ville jag skrika, åh det var så frustrerande att inte kunna göra något! Tänk om de också skadade sig?! Killar kan vara så idiotiska ibland...

Som tur kom någon, antagligen en läkare, snart in och avbröt dem. Jag hörde hur Chaz ännu skrek åt Justin medan han blev utdragen ur rummet. Var det bara Justin och jag kvar nu? Hur mådde han?

Snart kunde jag höra att Justin grät. Åh, Justin... Jag ville också gråta, men det gick inte. Jag ville hålla om Justin, gråta i hans famn, trösta honom och få tröst av honom, men det gick inte. Jag ville höra honom säga förlåt, att det aldrig skulle hända igen, jag ville att allting skulle bli som förut. Jag ville vakna upp ur denna hemska mardröm!

Nu hade Justin börjat snyfta riktigt ordentligt. Jag hörde att han steg upp från golvet, och kunde snart könna hur han lutade armarna och huvudet bredvid mig i sängen. Jag ville lyfta min hand och smeka hans hår, men på grundav den här dumma, dumma, dumma koman gick det förstås inte. När Justin började prata önskade jag mer än någonsin att jag skulle vakna ur koman, för jag blev nästan galen av att inte kunna svara, det tog så ont i mig att höra honom lida så!

- Åh, snälla, fina, söta, underbara Jessica... snyftade han. Jag är så hemskt ledsen! Jag förstår om du inte förlåter mig, men jag kan inte föreställa mig ett liv utan dig. Snälla vakna! Du måste vakna Jess!

Han fick en häftig gråtattack. Stackars Justin!

- Jag lovar, Jess, det var verkligen inte meningen! Det var bara så länge sedan jag träffat Alex och jag vet inte vad som flög i mig! Snälla förlåt mig... Eller gör det inte, jag förtjänar det itne! Åh, hur kunde jag göra såhär mot dig?!

Han blev tvungen att snyta sig. Efter det smekte han mitt bandage på huvudet och kysste mig på pannan. Sedan tog han min friska hand i sin, och jag kände igen hans tyngd på sidan om mig.

- Min söta, underbara Jessica, viskade han och sedan blev han tyst. Kanske han somnade...


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TACK för kommentarerna till förra kapitlet! Ni är så söta. :*

Vi kommer inte att kräva kommentarer till nästa del, men nu när ni har visat att ni kan kommentera får ni mer än gärna fortsötta med det! :D Om ni aldrig kommenterar något blir vi ju tvugna att kräva kommentarer av er, hehe. Så ja, KOMMENTERA GÄRBA! :D Tack för att ni läser!!! <3


Puss och Kram! <3 // CEMT



 
 
Ingen bild

Jolinne

1 maj 2013 19:10

Omg, det är sååå bra!!<3

CEMT Bieber

2 maj 2013 19:32

TACK! :D
//CEMT

 
Ingen bild

anonym

1 maj 2013 20:20

Meeer

CEMT Bieber

2 maj 2013 19:31

Det kommer snart hopas jag! :)
//CEMT

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards