omgbiebz

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av CEMT Bieber - 9 januari 2013 15:15



                                                            

 " Så, hänt något intressant något intressant sedan jag åkte?" frågade jag Jessica efter en stunds tystnad. Hennes bedårande leende stelnade till för en sekund. Men bara efter en halvsekund försvann stelheten, och leendet var tillbaka i all prakt.

 " Ingenting, det är en tråkig stad som du vet... Hehe." sa hon, lite nervöst, och pillade lite på sin rutiga bikini. Som satt otroligt snyggt på henne om jag fick säja det själv. Min blick fastnade på hennes kropp några sekunder för länge antar jag, eftersom hon harklade till och vred sig från mig. 

 " Åh förlåt, jag fastnade med blicken bara!" sa jag och försökte skratta bort situationen lite grann. Hon log innan hon vände bort sitt ansikte, och den enda utsikt jag hade över henne var hennes bruna, vackra hår, som förtillfället var uppsatt i en enkel ballerina "bulle". Åh, jag hade utsikt över hennes ben med förresten... Åh herregud, skärp dig Jutti! 

 " Hallå allihopa!" sa Alex och damp ned på sin handduk, och Chaz på sin. Alex såg också väldig bra ut i sin bikini. Den lila färgen framförde hennes ljusa hudton perfekt, vilket bara verkade göra henne ännu vackrare. Men inte lika söt som Jessica... Eller? Min blick flyttades från Alex tillbaka till Jessica. Hon var... perfekt. Vilket såklart Alex också var men...

 " Yo, Justin, kan vi snacka lite eller?" sa Chaz och avbröt mina tankar. Jag nickade, och han grabbade tag i min hand och hjälpte mig upp.

 " Thanx bro." sa jag och klappade honom på ryggen. Han drog oss bort från brudarna, innan han vände sig mot mig. Han såg sur ut. Hans ögon som brukade vara fulla med skratt såg nu rätt förbannade ut. Inte alls lika mysigt varma som de vanligt vis var. 

 " Vad är det som pågår mellan dig och Jessica egentligen?" sa han och lade armarna i kors.

 " Inget!" sa jag och satte upp handflatorna i en försvarande gest. " LOvar!" sa jag och han nickade och log igen.

 " Bra. Rör henne inte." sa han, hälften på skoj, hälften på allvar.

 Åh jesus...

__________________________________________________________________________________________________

Lite kort kanske men det är alltid nått!

Ha det underbart, och kommentera gärna!

//CEMT


Av CEMT Bieber - 9 januari 2013 14:00

Tänkte tipsa er om en jätte bra novellblogg om vår käraste Justin! Ni hittar den på mybieberstories.blogg.se. Bloggen är super snygg och hon skriver jätte bra!!! :) Hennes pågående novell heter "The summer when everything changed" och är verkligen spännande! :) Så kolla in den! <3


Kramar på er! <3 // CEMT

Tidigare månad - Senare månad

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards