omgbiebz

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av CEMT Bieber - 8 januari 2013 20:45

 


Så...både Alex och Jessica blev helt konstiga när Justin kom. Jag hörde honom kalla Jessica för söt som en karramel, vilket gjorde mig rätt sur. Det är min syrra hörru...forbidden zone...håll tassarna borta!

 Jag skulle prata med honom om det senare. Kunde han inte satsa på Alex istället? Hon verkade också gilla honom...av någon anledning gjorde även det mig sur...

 Efter en lång konversation med Alex om vem som var bäst på skateboard, och efter att vi bestämt att utmana varandra senare, ställde vi oss upp och började röra oss mot vattnet. Alex stannade och ropade glatt på Justin och Jessica...som var knallröd i ansiktet.

 De kom springande mot oss och jag sprang ner i det ljuvliga vattnet. Åh det var så skönt att äntligen få bada, att ligga på stranden och sola var dötrist enligt mig. Men tjejerna verkade ju tycka om det så jag offrade mig för dem. 

 Jag dök ner under vattnet och öppnade ögonen. Allt var grumligt men rätt ljust för den heta solen syntes rätt bra här under. Jag insåg att jag behövde luft och sparkade ifrån med fötterna så jag sköts upp till ytan igen. Plötsligt stod Alex framför mig och jag skrek till. Hon började skratta och jag såg bort mot Jessica och Justin som verkade tävla om vem som kunde hålla andan längst under det blåa vattnet. Solen lyste klart på stranden och på oss i vattnet. 

 - Vad gjorde du där nere? skrattade Alex och jag flinade. 

- Du borde testa, det är ljuvligt, sa jag och drog ner henne under vattnet samtidigt som jag dök ner. Hon såg irriterat på mig och jag flinade så att några bubblor åkte upp till ytan där solen fortfarande sken solklart. Hon drog sig loss och sparkade ifrån med fötterna så att hon kom upp till ytan igen och jag gjorde samma sak.

 - Var du tvungen att göra så där? frågade hon irriterat och rättade till sin bikini. Den passade bra på henne...väldigt bra...

 - Ja, svarade jag och hon suckade. Alex var faktiskt riktigt snygg, hon var inte alls tjejig av sig men hon var het på ett killaktigt sätt. Det hade hon egentligen alltid varit...

 - Vad stirrar du på? sa hon plötsligt och jag rykte till. Jag hade inte märkt att jag hade stirrat på henne. 

- Varför så sur? frågade jag för att undvika hennes pinsamma fråga. 

 - För att nån idiot just drog ner mig under vattnet så jag blev blöt, sa hon irriterat och jag började skratta.

- Du var blöt innan jag drog ner dig smarto, skrattade jag och hon suckade.

 - Kom, vi simmar och kollar vad Jessica och Justin håller på med, sa hon och började simma mot Jessica och Justin. Jag suckade och simmade efter henne. 

 Jag ville prata med Justin innan han gjorde något...som gick ett steg längre med Jessica...eller Alex.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Så där har ni ett kapitel från mig, Tilda. Jag hoppas att det blev bra. Är en nybörjare på det här. Har funderat på att skriva en fanfic ett tag med jag ville inte göra det själv...:)

 Kommenterar ni? Skulle vara sjukt snällt att berätta vad ni tycker!!!

 Kram på er!!!

//CEMT

Tidigare månad - Senare månad

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards