omgbiebz

Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Kapitel 31 "I wont forgive you!!!"

Av CEMT Bieber - 27 april 2013 13:45

Chaz

 


 


Jag satt hemma i soffan och såg på tv med Jasmine. Hon ville se på nåt program om mode. Min mobil började ringa så jag tog bort armen från Jasmines axlar och svarade.

- Hallå?

- Hey Chas. Du...Alex, Jess. D eblev på körda av en bil. Jga åker till sjukhuset efte rammbulansen just nu. sa Justin och jag ställde mig upp. Va?

- Allvarligt?  skrek jag och Jasmine såg på mig.

-Ja, kom! sa Justin jäktat och lapå.

- Jag måste åka til sjukhuset. Kan du ta dig hem själv? frågade jag Jasmine panikslaget och hon nickade.

- Vad har hänt? frågade hon.

- Min syster och kompis har blivit påkörda av en bil, svarade jag och sprang bort till dörren. Jag måste åka dit, nu! Jag hoppade in i bilen och körde iväg. Hade inte tid att vinka tillbaka till grannen...måste till sjukhuset. NU NU NU!

När jag kom fram sprang jag ur bilen, låste den och sprang in i byggnaden. Jag fick syn på Jsutin som satt med ansiktet i händerna på en bänk, och sprang genast fram till honom.

- Hur mår dem? Frågade jag oroligt och han ryckte på axlara.

- Jag vet inte, ingen läkare svarar på frågan, sa han och såg på mig med röda ögon. Han gröt, jag ville också gråta. Tänk om de dog? De fick inte dö! Nej, inte min syster, inte min lilla syster som jag älskade mer än allt i världen. Inte min äslskade syster...och INTE ALEX!!! Gud om du tar dom från mig...snälla...ta dom inye! Gör int eså mot mig! SNÄLLA!!!!

Vi satt där länge och väntade på svar. Men ingen svarade på våra frågor. Vart var min syster? Vart var Alex? Var de döda? Nej...de kunde inte...nej...

Efter en timme kom en läkare fram till oss och vi ställde oss upp.

- Ni kan besöka dom nu, sa han och visade oss till ett rum. Och där på sängen låg Jessica, min älskade syster. Hon levde...men hon var inte vaken.

- Hon ligger i koma, men hon kommer vakna. Hon har några brutna ben, men de kommer bli hela, sa läkaren och jag gick genast fram till Jess. Hon hade bandage runt huvudet, och benen och armana och ena tummen. 

- Vart är Alex? frågar Justin oroligt och läkaren suckar.

- Hon opereras. Hon slog i huvudet väldigt hårt och...vi har några dåliga nyheter, men de får vänta till när hon komer, sa han och lämnad erummet.

- Ånej, dåliga nyheter är aldrig bra, sa Justin och gick fram till Jess. Han såg ner på henne med tårar i ögonen.

- Om hon dör kommer ja aldrig förlåta mig själv, sa han och torkade bort en tår.

- Vadå? Det var inte ditt fel, sa jag och såg på honom. Han sa inget på ett tag.

- Hon såg mig...jag kysste nästan Alex, sa han skamset och mötte min blick.VA?

- Föråt, sa han och såg bedjande på mig.

- HUR KUNDE DU? röt jag och slog till honom hårt på käften. Han skrek till och höll sih om näsan. Blod...rätt åt honom.

- DU SKULLE INT ESÅRA HENNE. DU SKULLE INTE!!! skrek jag förbannat och slog till honom på nytt. 

- SNÄLLA CHAZ, DET VAR INTE MENINGEN! Skrek han genom sina tårar och jag sparkade till honom.

- DU KSULLE INTE!!! DU SKULLE INTE!!! skrek jag och en läkare sprang in och drog unda n mig från Justin som låg på golvet. Han blödde lite här och var.

- VAD HÅLER NI PÅ MED? Skrek läkaren upprört och drog ut mig ur rummet. Jags kulle aldrig förlåta honom. Aldrig!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hoppas att det blev bra!!! :)


FEM KOMMENTERARER TILL NÄSTA KAPITEL!!!! FRÅN OLIKA PERONER!!!


Kommentera är ni söta!!!   

//CEMT

 
 
Ingen bild

En som älskar denna novellen

29 april 2013 21:09

Längtar till nästa del :)

CEMT Bieber

29 april 2013 21:21

Den kommer när vi har fåt alla kommentarer!!! :)
Jätte kul att du gillar den!!! :D
//CEMT

 
Ingen bild

Matilda

30 april 2013 14:53

Jätte bra! :)

CEMT Bieber

1 maj 2013 16:42

Tack! :D
//CEMT

 
Ingen bild

i love it

30 april 2013 16:46

Meeer novellen e grym!!

CEMT Bieber

1 maj 2013 16:42

Nästa kapitel kommer strax! :)
Tack! :D
//CEMT

 
Ingen bild

anna

30 april 2013 16:47

Kan inte sluta läsa !!

CEMT Bieber

1 maj 2013 16:41

Tack :D
//CEMT

 
Ingen bild

Jolinne

30 april 2013 18:23

Åh, det är så spännande! Längtar så otroligt mycket till nästa del. Ni är grymt duktiga tjejer, älskar verkligen eran novell!!<3

CEMT Bieber

1 maj 2013 16:41

Tack så hesmk mycket! :D
Väldigt kul att du gillar den!
//CEMT

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards