omgbiebz

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

kapitel 34 "Don't worry"

Av CEMT Bieber - 13 maj 2013 19:00

 

Chaz

 

 


Alex tog det inte bra. Så fort jag hade sagt det stelnade hon och såg på mig med stora ögan.

-V...va? stammade hon.

- Du har cancer, sa jag lågt. Jag hatade att säfga det. Det gorde så ont. Alex såg på läkaren som nickade. Då kom tårarna. De rann sakta, men det gick snart snabbare. Läkaren lämnade rummet och jag la mig ner på Alex säng bredvid henne. Hon började gråta mot min axel och jag höl om hene. 

-Ingen fara, det kommer gå bra, mumlade jag och hon grät viadre. Dörren öppnades och Justin klev in. Mitt grep om Alew hårdnar och han går fram till oss.

-gÅ hör ifrån, sa jag surt och han ignorerar mig.

- Hur går du? frågar han Alex och hon ser på honom.

-Inte bra, sa hon lågt och han suckade sorgtset.

-Gå här ifrån Justin, sa jag irriterat igen och han såg på mig.

-Förlåt Chaz, jag..., sa han men jag avbröt honom.

-Ursäkten är inte godtagen, stick härifrån och håll dig borta från min syster, röt jag lågt och han såg på ALex som såg sorgset på oss båda.

- Håll dig borta från henne med, hon förkänar bättre, sa jag ilsket och han suckade och lämnade rummet.

-Snälla bråka inte, inte nu, grät Alex mot min axel och jag suckar.

-Lyssna på mig Alex. Du kan hitta bättre. Glöm honom. Det finns många där ute som skulle älska att vara med dig. Justin är en idiot, låt honom inte såra dig såhär, sa jag och hon såg upp på mig.

-Tror du? frågade hon och jag nickade.

-Alex, du är cool, du är vacker och du är grym på att skatea, sa jag och hon log svagt åt mig.

-Ja men fortfarande inte bättre än mig, lade jag till och hon slog till mig på armen.

-Jasså inte? sa hon roat och jag log.

- är det en utmaning? frågade jag.

-Så fort jag mår bättre, ja...,sa hon och tystnade.

-De kan kanske bota dig, de kommer och berättar om ett tag. Annars kommer vi finnas här för dig.  Jag och Jess ska hjälpa dig genom det här, sa jag och hon lutade sig mot min axel igen.

-Tack Chaz, sa hon och jag log. 

-Vi kommer alltid finnas här Alex, du behöver inte oroa dig, mumlade jag.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det blev kort, men jag hopas att det blev bar! :)

Kommentera är ni söta! :) <3

//CEMT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards