omgbiebz

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Kapitel 34" You smile, I smile"

Av CEMT Bieber - 26 maj 2013 17:07

 

Chaz

 


Jag åkte runt på stan på mig skateboard. Jag visste inte vad jag skule göra annars. Jess skulle gifta sig me dJustin...Jutsin som hade sårat henne...Justin som hade sårat Alex. Alex...jag hopas verklogen att hon blir frisk. Utan henne har jag bara Jess. Jag komer säkert få lov att förlåta Justin tillslut, men just nu hatar jag hono, fortfarande.

Jag åker förbi några affärer och stannade utanför ett skyltfönster som visade bröllopsklänningar. Det fick mig att tänka på Jess, På Justin...deras bröllop...det där jävla brölopet som de vägrar hålla käften om. De ska alltid prata om det...som om det Jusin gjorde aldrig hönde...som om Alex intye har cancer. De skratta bara, ler och tänker på sitt dumma brölop som både jag ch Alex hatar. Varför kunde de inte bara hålla tys? Förväntar de sig verkligen att jag ska le när svekfulla Justin och min älskade syster gifter sig? Förväntade de sig att Alex skulle skratta och glödjas över att den hon råkat falla för gifte sig med sin kompis syrra? 

Jag lämnade fönsyret och fortsatte mot parken istälet. Jag var trött på mina dåliga tankar. Jag ville göra något mer uppigande, som inte fick mig att tänka på brölopet. 

Parken ligger inte så långt bort. Så det gick snabbt för mig att ta mig dit. Jag stannade när jag kom till utanten av parken när jag hörde min mobil ringa. Jag tog upp den ur fickan och svarade.

- Det är Chaz.

- Hej Chaz, hur mår dina syster och din vän? Jag hörde att Alex har cancer, sa Jasmines röst i luren och jag blev å lite bättre humör. Jasmine fanns ju alltid kvar.

- Alex kommer bli bättre och Jess...hon mår...bra, svarar jag.

-Va bra. Jag hörde att de ska gifta sig. Sååå kuuul!

-Aha, svarar jag bara.

-Har du lust att hitta på något? Jag och Victoria ska till stan och shoppa. Du får hänga med om du vill, sa hon och jag suckade.

-Jag var nyss där, jag tänkte skate lite i parken.

-Men vi kan komma dit sen, vi har ju inte setts på såååå länge, sarade hon.

-Ja ni kan gärna komma hit. Jag saknar dig.

-Jag saknar dig med, vi kommer snart. Puss!

-Puss.

Jag sketade vidare lite i parken. Gjorde npgra trix tills jag hörde Jasmines röst bakom mig.

-CHAZ! Ropade hon glatt och sprang fram till mig och kramade mig. Jag kramade henne tillbaka och drog in hennes ljuvliga doft. Vi kysstes och släppte tillslut varandra. Hon bar ett gult linne och ett par shorts. Hennes hår var uppsatt i en knut i nacken. Hon var verkligen snygg. Victoria stod bakom henne och log. Hon var Jasmines bästis och hon följde nästan altid med. Hon bar ett ljusblått linne och ett par ljusa shorts, och henes hår var utsläppt. 

- Kul att se dig, sa jag och log för första gången på länge.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hoppas att det blev bra! :)

Vi har inte haft så mycket tid för bloggen...prov och sånt vet ni! -.- Hatar prov, de är så jobbiga. Vi har nåt dumt engelskaprov i veckan. 

Kommentera är ni söta! :)

//CEMT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards