omgbiebz

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av CEMT Bieber - 11 januari 2013 18:30

 

   - Han är verkligen så annorlunda nu, eller hur? sa Jess drömmande och tittade på Justin som simmare runt i vattnet. 

   - Han är snygg nu, sa jag rakt på sak. 

För varför ska man liksom försöka dölja vad man tycker om honom? Klart han var snygg, det kunde vilken pippi som helst erkänna! 

Jess började fnissa som en idiot och vi stirrade båda på Justins underbara kropp då han steg upp ur vattnet och drog handen genom sitt hår. Åh wow. Killen var bara så ... mumsig. Han log ett ängelleende mot oss och kom allt närmare, när han satte sig ner mellan oss så kunde jag inte låta bli att stirra på hur några vattendroppar rann ner för hans biceps. Nårga andra droppar rann ner från topparna av hans gyllenbruna hår och rann ner längs hans hals och  vidare till hans snygga magmuskler. Hans hud var verkligen fint solbränd, och konturerna av hans muskler gjorde den ännu vackrare. 

   - Så vad gör mina vackra damer här? frågade han och skrattade då vi båda var upptagna med att stirra på honom. 

   - Vi kollar på utsikten, hehe! sa jag och tittade ut över stranden med alla halvnkakna killar. 

Jag skämtade bara, för den snyggaste halvnakna killen låg bredvid mig.

   - Najs!

När våra blickar möttes så kände jag en underlig stöt i magen, som fjärilar, men han log bara kort och började prata med Jess.

Det var då jag fattade. Klart han ville ha Jess. Hon var fjolligare än mig, och killar ville ha flickiga tjejer. Orättvist. 

Jag kände plötsligt för att gå hem och tog upp mina kläder från handduken. Ingen av dem verkade märka, så jag kollade att Chaz tittade bort och sprang iväg från stranden. 

Ville de inte vara med mig så behövde de inte!


När jag var hemma tog jag på mig andra kläder osm inte var sandiga och tänkte gå till tv-spelsbutiken i stan.

 

Tv-spel fick mig alltid på gott humör, även om det bara var typ en massa skrikande killar där hela tiden som bad om mitt nummer eller sa typ åt mig att gå tillbaka till köket. Jag vet att det är få tjejer som spelar tv-spel, men jag bryr mig inte. Det får mig att må bra liksom, att hamna i en annan värld där jag är en hjälte med vapen bortom fantasin! 

   Några One Direction-fans utanför en souvenir-butik stod och dreglade över en affish på Harry Styles, eller Styleless som jag brukar kalla honom. Hhehe, jag vet att jag är taskig. Men jag bryr mig inte. 


----------------------


Så, hoppas det var bra! Och jag har inget emot One Direciton, det är bara Alex som är sån! ^^


//CEMT <3


Tidigare månad - Senare månad

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards