omgbiebz

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Kapitel 5 "Changes"

Av CEMT Bieber - 7 januari 2013 15:17

   

Åh wow. Jag kunde inte sluta stirra på honom. Han var verkligen annorlunda nu, inte alls den där retuscherade typen man såg i alla korkade Seventeen-tidningar. Han var längre än jag hade trott, ohc så mycket snyggare.

Jag hade alltid trott att han var en fjolla, fjolligare änmig , men han var riktigt manlig nu nör han stod framför mig.

   - Tjena Justiiin! sa jag på mitt vanliga högljudda sätt och försökte dölja det faktum att jag tyckte att han var sexig.

Jag sträckte fram handen så vi kunde göra vår handshake, men halvvägs genom de komplicerade handrörelserna fattade jag at jag ville krama honom isrället. Och jag hade  ju en ursäkt nu, vi hafde inte setts på länge!

  - Skämtar bara, krama mig din idiot! sa jag och kramade honom hårt.

Jag andades in lukten av den nya Justin Bieber. Jag begravde näsan i hand bröst och andades in lukten. Justin luktade fräscht och rakvatten, liksom den där typiska konstgjorda lukten av killparfym som man visste inte fanns i naturen. Tjejparfym kunde liksom lukta blommor ibland, men killparfym hade alltid den här vassa och kraftfulla lukten liksom. Och nu luktade Bieber så. Dte var underbart!

Jag släppte honom och gav honom en "top-to-toe"-blick.

   - Någon har vuxit till sig ser jag! sa jag som om det inte redan var så uppenbart!

Jag lyfte handen och kände på hans mjuka bruna hår, jag hade verkligen trott at han skulle ha stelt och äckligt hår som man såg på bilderna, alldeles fejk och fullt av hårspray. Men det var vackert och naturligt nu när jag kände på det, och hans bärnstensbruna ögon skrattade.

   - Ey,inte håret! sa han och rättade till håret igen.

   - Ska vi gå till stranden? föreslog Chaz. 

   - Definitivt! sa Justin och gav Chaz en speciell blick som fick dem båda att le mystiskt.

   - Öh ursäkta? retades jag. Jag har faktiskt inte lust att gå dit, ni borde kanske fråga alla innan ni bestämer? Förresten så har jag inget med mig! 

   - Jess kan låna dig, eler hur Jess? frågade Chaz och tittade på sin syster.

   - Okej. Jag har några som skulle passa dig, sa Jess och började gå till sitt rum för att ta fram något jag kunde långa. 


Ungefär en kvart senare hittade vi äntligen en mörklila bikini som passade mig. Usch, den var alldeles för avslöjande och jag kände mig naken och fjollig. Men Jess lovade att det såg bra ut så jag tog på mig mina vanliga kläder igen och gick ner till killarna som stod på bron medan Jess gjorde sig färdig.

   - Tänker du verkligen gå runt sådär? frågade jag Chaz som hade tagit av sig tröjan.

Han log och nickade bara. Jag såg snabbt på Justin och hoppades att min blick inte skvallrade att jag ville att han skulle göra samma sak som Chaz.

   - Vilken färg blev det? frågade Justin när jag satte mig ner mellan dem och andades in sommarluften.

   - Mörklila, log jag. 

   - Min favorit, sa Justin och flinade.

Jag kunde inte låta bli att le tillbaka. Det var som om killens leende var magiskt, man kunde bara inte vara neutral då han log. De flesta killar och haters tyckte nog att han var töntig, men de hade aldrig träffat honom som jag hade, aldrig blivit påverkade av hans varma bruna ögon och underbara leende. Jag fick en stöt i magen då han lade armen om mig och frågade:

   - Så, har du någon pojkvän än? sa han.

   - Vad har du med det att göra? frågade jag fnissandes.

   - Du har ju mig. Jag är en pojke och jag är din vän!

   - Då har jag en massa pojkvänner, Justin, retades jag.

   - Ska vi åka nudå? sa Jess röst ovanför oss och vi ställde oss upp.

Chaz låste dörren och vi andra satte oss i hans bil medans. Sedan kom han och satte sig i förarsätet och vi åkte iväg mot stranden. 

________________________________________


Hoppas ni gillar det! KOmmentera gärna, det hjälper! ^^

//CEM




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards