omgbiebz

Alla inlägg den 30 maj 2013

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz

 

 


Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.

 - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig.

- Hey Chaz, lugna ner dig, sa Jess ex och jag tog ett steg mot honom. Brädan ligger kvar vid vägen.

-Chaz förlåt..., sa Jasmine. Jag ignorerade henne.

- Du ska fucking dö den här gången, skrek jag och hoppade på Jess ex. Jag slog honom i ansiktet och hans näsa börjar blöda. Han ser surt på mig och slåt mot mig. Jag hoppar undan och slår till honom igen. Igen. Igen och igen. Han misar mig helatiden, men jag träffar honom. Jasmine skriker men jag ignorerar henne.

-det här är för min syster, skriker jag och slår till honom en sista gång. Han ligger kvar på marken med blödande mun och näsa. Jag skadade honom aldrig när det där hönde med Jess, men nu har jag fått min hämnd. 

- Chaz, mumlade Jasmine och jag såg argt på henne.

- Prata inte med mig igen, frnäste jag. Jag lämnade henne och killen på marken. Jag ville aldrig se dem igen...aldrig...aldrig någonsin ville jag se dem igen.


När jag kom hem sprang jag snabbt up på mitt rum och la mig i sängen. Tårarna kom snabbt. Jag höll mig tyst för att inte störa tejerna där nere. Min mobil ringde och jag tog upp den. Det var Alex. 

-Hur mår du?

-Jag är okej, sa jag lågt med gråt i halsen.

-Du låter inte okej.

-Jag slog honom Alex, suckade jag ch et blev tyst.

-Jag var bara så arg...på det där med Jessica och allt.

-Jag förstår, du gjorde av med din ilska. 

-Yes.

-Du, nu vet du hur jag känner mig.

-Vadå?

-Det här med Justin...och nu du och Jasmine.

-Ja, det gör ont. Specielt när ma ser henne med den idioten.

-Ja, det är svårt att se den man älskar med en idiot.

-...

-Förlåt...

-Jag måste lägga på nu, ska försöka sova. Ses på brölopet.

-Okej, godnatt.

-Godnatt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är slutet nära. :(

Kommentera är ni söta1 :)

//CEMT

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards