omgbiebz

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Kapitel 22 "New friends"

Av CEMT Bieber - 25 februari 2013 18:18

Chaz

 

 

 

 


Shoppingdagen var rätt lyckad. Jag hittade en ny skateboard som jag tänkte köpa så fort jag fått pengar. Jag funderade på att skaffa ett sommarjobb. Jag kunde inte få ut bilden av Alex i den där klänningen ur mitt huvud. Hon hade varit så...vacker i den. Hon borde ha köpt den. Och hon borde ha ringt den där snubben. Men jag såg henne slänga bort lappen med numret. Jag hämtade det igen. Ifall hon skulle ångra sig. Jag la lappen i fickan och kände ännu en lappp mot min hand. Jga tog upp den och märkte att det var numret till den där snygga tjejen som jag nästan dödade. Jag bestämde mig och gick ut igen och tog fram mobilen och knappade in numret.

- Hallå? hennes röst fick mig att le. Konstigt, jag kände henne inte.

- Tjena, det är Chaz, killen som körde över dig, sa jag nervöst och lutade mig mot väggen till vårt hus. 

- Hej Chaz, undrade just när du skulle ringa, sa hon och jag harklade mig.

- Jag undrade om du...om du vill...ähm...gå ut med mig på lördag? sa jag nervöst med ett dunkande hjärta.

- Visst, hämta mig vid 6, sa hon och jag log lättat.

- Blir bio bra? frågar jag.

-Aa, svarade hon och vi sa hejdå och lade på. Jag kom på att jag inte hade hennes adress. Men mobilen plingade till och jag öppnade smset. Det var från Jasmine. Hon hade skickat sin adress. Jag skrockade och gick in i huset. 





Jessica

 

 

 


Chaz var väldigt glad när han kom in genom dörren igen och alla såg frågande på honom.

- Vad är det? frågade han förvirrat och vi skrattade.

- Varför så glad? frågade jag.

- Inget specielt, men jag ska på date på lördag, sa han och rykte på axlarna.

- Date? Med vem då? frågade Justin och log ett av sina fina leenden.

- Hon heter Jasmine, jag träffade henne när jag åkte skateboard, sa han.

- Är hon snygg? frågade Justin och Alex suckade.

- Är det allt ni tänker på? frågade hon och Justin skrattade.

- Ja, hon är snygg, sa Chaz och jag himlade med ögonen.

- Kom ige nu, ska vi se filmen eller inte? sa Alex irriterat och Justin och Chaz följde efter henne in i vardagsrummet.  Jag tyckte att det var kul att Chaz hade hittat någon. Justin skulle säkert ta Alex, sen skulle jag stå ensam kvar. Barnungen Jessica, forever alone.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vi hoppas att det duger!! :) 

Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer!!!

Kommentera är ni gulliga!!! :)

//CEMT

 

 
 
Amanda

Amanda

3 mars 2013 13:53

MER SÅ SJUKT BRA, NÄR KOMMER NÄSTA KAPITEL? VILL BARA LÄSA MER NUUUU!! :)

http://pandamanda99.bloggplatsen.se

CEMT Bieber

4 mars 2013 18:29

jag ska börja skriva på en gång! :D //Cecilia

 
Ingen bild

someone

16 maj 2013 15:03

Gaaahhh! Jag hatar folk som skrockar! Eller tycker åtminstone att
det är irriterande. Jag läste nyligen ut Twilight, för första gången, och Edward skrockar hela tiden!

Iaf ta inte åt er det här, jag är bara allmänt kritisk ibland. :(

CEMT Bieber

19 maj 2013 15:29

Det är okej gumman :) /Cecilia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards