omgbiebz

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av CEMT Bieber - 7 februari 2013 21:55

Skolan har varit sjukt jobbig! Jag har haft stora problem med matten, jag fick underkänt sist och jag vill i alla fall få ett E den här gånge.! :'( 

 Skolan har inte varit lätt för nån av oss, bloggen har vi tvingats lägga åt sidan! Så förlåt os, vi lovar att vi ska försöka skriva kapitel så snart som möjligt! :) <3 

 Är det bara jag som inte förstår mig på matte? När ska vi ha anvädning av den? Och historia...vem bryr sig om vad som hände förr liksom... - -


 Jag hoppas att ni kan förlåta oss!!! Snälla stanna kvar!!! :)


Puss och kram på er!!! <3 <3

// CEMT 

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards