omgbiebz

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Kapitel 19 "Hot girl"

Av CEMT Bieber - 10 februari 2013 19:30

Chaz


Nästa dag bestämde jag mig för att åka skateboard. Jag åkte längst bilvägens kant, ingen aning om vart jag skulle. Jag hade bara lust att åka. Se vart vägen tar mig liksom!

Jag passerar det pärlvita huset, där jag nästan körde på en liten pojke. De satt ute på gräsmattan igen och mammam till den lilla pojken vinkade glatt. Jag vinkade tillbaka. 

 Den lilla stunden som jag inte kollade på vägen fick mig att flyga av brädan när jag plötsligt åkte in i något hårt. Men jag föll på något mjukt.

 - WHAT THE HELL? skrek en ljus röst och jag märkte att jag låg på en sjukt snygg tjej. Hennes blonda raka hår var lite rufsigt och hennes blus hade åkt upp så den visade halva hennes platta mage.

 - OH SHIT, I'M SO SORRY! utbrast jag och ställde mig snabbt upp. Hon hade ett par korta rosa shorts på sig. Hennes två vänner som var nästan lika snygga hjälpte henne upp.

 - Se dig för din tönt! sa hon surt och plattade till sitt hår.

- Jag sa I'm sorry, sa jag och stampade till min bräda och fångade upp den i handen. Hon kollade på mig  och hennes utryck ändrades. Hon log och snurrade håret med fingret.

 - Oh, It's okay! sa hon och hennes två vänner log flörtigt. Vad tog det åt dem helt plötsligt? 

 - Ohokay, sa jag och släpte ner brädan på marken. Jag stälde mig på den och rullade förbi dem.

Konstiga tjejer, men riktigt heta.

 Jag rullade vidare längst vägen och trixade på trottoaren. Jag kände mig så fri när jag skateade. Men den här gången kunde jag inte sluta tänka på den där tjejen. Jag ville se henne igen. Jag undrar vad hon heter.

 Jag vände om och började rulla tillbaka mot  tjejerna. 

De var inte så långt borta så jag kom snabbt fram. Jag stannade framför dem och de stannade förvånat. Men tjejen jag ville prata med log när hon fick syn på mig.

 - Youre back! sa hon.

- Jag ville bara veta vad du heter, sa jag och hon fnissade.

 - Jag heter Jasmine, sa hon. Vilkert vackert namn. Hon öppnade sin väska och tog fram ett papper och en penna och sjrev ner något. Hon gav pappret till mig och jag tog det. Ett mobilnummer.

 - Ring mig nån gång, säger ho och de fick förbi mig, fnissande.

Jag log och stoppade pappret i fickan. Ingen illa skatetur.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vad tycker ni? :) Har äntligen tid för bloggen. Mitt matteprov är över, få se hur det gick! :)

 Kommentera är ni söta!


Kram på er!

 //CEMT


 
 
manar

manar

19 februari 2013 15:49

ska gärna läsa eran blogg ni kan gärna läsa våran också jag undrar hur ni gjorde det där med pilen det där med bieber or die

http://bieberswaag.bloggplatsen.se

CEMT Bieber

19 februari 2013 16:57

Tack! :D
Det står i den där chattsaken, en länk :p

Kram Molly :)

 
Jana

Jana

19 februari 2013 18:19

!!!

http://Äntligen ett kapitel iaf !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards