omgbiebz

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Kapitel 29 - "You don't know anything!!"

Av CEMT Bieber - 22 april 2013 18:54

Alex

 




Jag träffade typ inte Justin alls följande väcka. Och varje gång jag såg honom så var han med Jessica, de höll om varann och kysstes hela tiden som om de va värdens lyckligaste gifta par.

Även om det alltid sved i bröstet när jag avundsjukt tittade på hur Justins vackra läppar mötte Jessicas så kunde jag inte låta bli att känna mig glad för Justins skull, jag menar han var väl lycklig va?

Om han var lycklig så var jag lycklig.

Jag önskade att jag kunde typ få ut honom ur skallen och kanske inte vara en lika stor Belieber som jag var, och då menar jag inte att jag älskade hans musik eller honom som kändis (även om hans röst sa till mig att han kom från himmlen), utan jag var bokstavligen besatt av honom, precis som en riktig Belieber. Det gick inte en timme utan att ajg tänkte på honom. 

Så jag försökte få bort honom ur huvudet genom att läsa bloggar och sidor som inte tyckte om honom, och internet är verkligen ett jobbigt ställe för en riktig Belieber för alla på nätet hatar typ Justin och kallar honom bög och sånt. 

Det är verkligen inte alls så kul! 

Så det var inte svårt för mig att hitta den första hatsidan för honom, och där såg jag att folk hade skrivit verkligen elaka saker om honom i kommentarerna på ett inlägg. 

 

Justin is a faag! evryone knws it, he's soo dumb and not good at singing and he sounds like a retarded chicken when he sings! 

 

all of his fans ar lyk idiots! no one kan like his "music" (its not even REAL music) and be normal! 

 

I seriosly want him to die, he makes me sick in every way and his fans are retarded! 

 

Justin Bieber is just using his stupid fans for money, have oyu seen all the crap you can buy with his ugly face on it?!

 


Jag kände ilskan byggas upp inom mig och började skriva en egen lång kommentar. Jag lade ner alla mina känslor för Justin, allt jag tyckte om honom och visste om honom. 


Youre all wrong! Justin is an angel, you don't even know him and you say this thing about him! Maybe everybody doesnt like his music ore voice (which is wrong, but sure) but you have no right to be so mean! You don't know Justin, I do! I'm one of his childhod friends! He's one of the most nice people i've met, allways helpful and caring and really kind! And stop calling him gay! He's not, he has a gf! A GF! Mmkay? I mean, I don't know any gay guys that have gfs! Do YOU? 

And his fans are not dumb! They just love him, and that is okay! Don't you love you're favourite artist?

Every fan is unic and different! We are not all the same! Stop being so mean! 

And he's not using his fans! He loves his fans, I know it! He said it too me once! He loves his fans cuz he know they where the ones who made him famous and made his life awesme! And we fans want stuff with his face on, cuz come on, he has a very beautiful face! ;) 

 

Även om ajg var jättearg så visste jag att alla haters var jättekänsliga för folk med annorlunda åsikter, så jag lade till smileyn i slutet och skickade kommentaren. Jag orkade inte söka efter mer hat om Justin, folk kände honom inte ens! Så jag stängde av datorn och tog på mig en blå tröja. 

Sedan grabbade jag tag i min skateboard och rusade ut i friska luften. 

Den där Alex-killen hade sagt att det var kul att skejta i parken, så jag åkte snabbt dit och såg mig omrking. Det avr inte så mycket folk där, allt var grönt och vackra färgglada blommor var planerade. Söta vita bänkar stod lite överallt, och jag ångrade mig lite för att jag hade tagit med skateboarden för jag ville hellre sitta och njuta av solen för tillfället. 

Plötsligt fick jag syn på Alex som satt på gräset under ett träd och spelade gitarr. Jag mindes att jag själv hade gått på gitarrlektioner när jag var yngre, fast då var det elgitarr. Men det är väl ungefär samma sak. 

- Hej! sa jag glatt till Alex när jag kommit fram. 

Han vände sig förvirrat om för att titta på mig och hans ansikte lystes upp av ett supergulligt leende. 

- Oh my god, bara Alex! Hej! sa han glatt. Ska du skejta? 

- Nej, jag vet inte. Får jag höra när du spelar? frågade jag flörtigt och satte mig ner mittemit honom i gräset. 

Alex rodnade kraftigt men log och började spela en snabb låt. 

Jag kände genast igen den och mitt hjärta började dunka så fort jag tänkte på vem det var som sjöng originalet. 

Jag hörde hur min egen röst fyllde luften och Alex tittade förvånat upp på mig, men log bara och fortsatte spela. 


(föreställ er ett det bara är gitarr och röst)


När vi avslutade låten stirrade Alex bara på mig. Jag kände hur mitt ansikte blev alldeles varmt och såg ner i gräset framför mig för att undvika hans blick och blickarna från folk som hade stannat för att lyssna som nu tittade på mig också. 

Hade det verkligen låtit så hemskt som jag trodde? 

Sedan öppnade Alex munnen. 

- Wow. 


__________________________________________________________________


Förlåååt jag suger verkligen! Det är mitt fel att det inte har varit någon uppdatering, men nu fick ni ett längre kapitel så jag hoppas att det är okej! ^^

 

Kommentera, snälla! Mina kapitel får aldrig kommentarer :(

 

//CEMT<3




 
 
Ingen bild

Jolinne

27 april 2013 12:57

Jättebra!! Jag älskar verkligen Alex, ser mig själv i henne. Fortsätt så! ;)<3

CEMT Bieber

27 april 2013 13:43

Tack så mycket!!! :D Kul att du gilar Alex! :D
//CEMT

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CEMT Bieber - 14 juni 2013 23:13

Det är lite småkul hur vissa personer är redo att neka sig själva när de är utpekade.          Synd bara att personer som gör såhär sätter sig själva i en ännu dummare position, först läste hon vår usla novell, och sedan nekade hon att hon ...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 19:00

Fanfictions.  Många av dem är så bra.  Men många är så dåliga. Det som är synd är just att så många läser de värre. Självklart är åsikter olika, men ibland är vissa noveller så fullkomligt fulla av bullshit att man kan inte låta bli att klia si...

Av CEMT Bieber - 2 juni 2013 16:03

Jessica hade väntat på den här dagen ända sedan hon vaknade upp ur sin så kallade koma. Och nu var den äntligen här! Hela morgonen hade gått åt till förberedelser; hon skulle sminkas, få håret lagat, naglarna lackade, klänningen på... Hon hade älskat...

Av CEMT Bieber - 30 maj 2013 19:00

Chaz     Jag åkte så snabbt jag kunde tills jag kom fram til hm, och där stod de fortfarande med armarna om varandra.  - Du har gjort nog, först min syster och sen det här, röt jag och dem ryckte till och Jasmine såg rädd på mig. - Hey Chaz...

Av CEMT Bieber - 28 maj 2013 19:32


  Chaz     Jessica hade sin vänner hemma hos oss, så jag höl mih utomhus på mig skateboard. Mörkret kom sent, så det var fortafrande ljust. Jag rullade ner för gatan utan att veta vad jag skule göra. Det pärlvita huset såg tomt ut, de hade ...

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards