omgbiebz

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av CEMT Bieber - 25 mars 2013 18:03

 Justin

 


Hon låg i mina armar. Hennes mjuka hår kittlade mig överallt där det kom åt bar hud.

 Vi var ute på en picknick, bara hon och jag. I en glänta i skogen, skyddad från mänskligheten med höga barr träd. Bäcken lät så att den utestängde billjud. 

 En tom korg (Bortsett från de smutsiga tallrikarna) låg en bit bort från hos. Den hade innehållit mackor och kakor. När vi hade ätit upp allt hade vi lagt oss ned på den klassiskt vit/röd rutiga filten och bara stirrat upp i himlen. Pratet hade ebbat ut efter några minuter, och ersatts med att vi bara studerade de få molnen på den klar blå himlen. Solen lös på oss. Men jag behövde inte någon sol när jag hade Jess.

 Tre veckor.

 Det var allt som hade krävts för att få mig att falla för dig, min kära Jessica. Min vackra, fantastiska, söta, ljuvliga Jessica. 

 Det kändes som om det vore för bra för att vara sant, på så många vis. 

 Vad skulle hända när fansen fick reda på det här? Skulle de reagera bra eller dåligt på det? Skulle det bli som med min förra flickvän, samma visa med mordhot och hat?

 Namnet skulle bli lite kul nog... Jussica... Justica. Något sådant. 

 Fansen skulle inte kunna slita henne ifrån mig, det visste jag. De skulle itne göra så mot mig, det visste jag. Kanske några, men de var inte mina Beliebers. Jag ogillade de så mycket, även om de köpte min musik, förstörde de bara för mig, och satte ett dåligt rykte för resten av fansen.

 Jessica.

 Hennes förra pojkvän då? Skulle han dyka upp igen, den här gången när hon var ensam? Tanken fick mig att rysa, och jag skakade genast av mig den.

 Det kanske skulle vara något så simpelt som en bilolycka.

 Jag kände det på mig, den här lyckan  skulle inte kunna bestå. 

 " Vad tänker du på?" frågade Jess och rullade runt så att hon kunde se mig i ögonen.

 " Dig." svarade jag med ett leende. Hon fnittrade och grabbade tag i min hand.

 " Lova att inget ska sära oss åt." Det högg till i hjärtat.

 " Lovar." 

 Det skulle jag se till.

_________________________________________

TADA! Hyfsad uppdatering, haha! Om jag får underkänt är det ert fel, hehe. Nej men jag älskar er. Förlåt för att jag babblar... Kommentera? :)

//CEMT

Not swedish?

Presentation


Hej vi är fyra tjejer som älskar Justin B! Här kommer vi skriva fanfics om honom. Hoppas ni gillar det och kommentarer betyder mycket.
Kram på er//CEMT!!!

Omröstning

Vem ska få Justin??? :D
 Alex!!!
 Jess!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Prata med oss! :D

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards